Náš štandardný headset pre virtuálnu realitu
Headset súprava Štandard ClassVR, prvá svojho druhu, je revolučná, oceňovaná VR & AR technológia pre pohlcujúce učenie. Na rozdiel od iných riešení je ClassVR navrhnutý špeciálne pre vzdelávanie, aby sa zabezpečilo, že školy budú môcť vytvárať pútavé hodiny s virtuálnou realitou.

Bezpečný
Študenti majú prístup iba k obsahu, ktorý učiteľ vytvoril a nahral do headset súpravy. To zaisťuje, že študenti zostanú sústredení a učitelia udržia kontrolu, a to všetko z bezpečného vzdelávacieho prostredia.

Jednoduché rozhranie
ClassVR bol navrhnutý tak, aby poskytoval vzrušujúce, pútavé a zároveň ľahko použiteľné rozhranie, ktoré umožňuje študentom a učiteľom jednoduchý prístup k vzdelávaciemu obsahu VR s minimálnym zmätkom a bez rozptyľovania.

Ovládanie gestami
Umožňuje používateľom interagovať s virtuálnym prostredím pomocou gest, pohybov rúk a tela. Tieto gestá sa zachytávajú pomocou senzorov umiestnených na rukách, hlave alebo v miestnosti, a potom sa interpretujú do virtuálneho.

Určené pre školy
Headsety ClassVR sú navrhnuté pre študentov všetkých vekových kategórií a dodávajú sa s nastaviteľnými popruhmi na hlavu pre pohodlný používateľský zážitok.
Čo je zahrnuté
Headsety ClassVR sú plne vybavené všetkým, čo potrebujete, aby ste mohli začať s VR AR v triede.
- Dostupné v súpravách 4, 8 a 30* ks
- Puzdrá na uskladnenie a nabíjanie
- Ovládacie prvky učiteľa na portáli ClassVR
- Obsah a zdroje prispôsobené učebným plánom
- Konfigurácia a nastavenie headset súpravy
- Školenie učiteľov
* Sady 30 kusov sú dostupné iba v Spojenom kráľovstve a USA.




What Teachers Say About ClassVR
Over 40,000+ classrooms worldwide utilize ClassVR to deliver immersive learning with virtual reality. Hear some of their success stories below!
Paige Green
Countryside Elementary School
USA

“ClassVR turned a current events lesson into a culminating experience; it connected them to the news events in a way that printed word or an online video could not do. Adding virtual reality to my lesson also awoke my students’ sense of empathy and helped them to understand this global news event in a more meaningful way.”
Social Studies: Making Connections to Current Events
(Age 10-11)
Emma Hardy
Exning Primary School
UK

“Their level of enthusiasm, engagement and resilience in this topic was greatly increased and we were very impressed with the children’s retention and ability to apply their understanding across the board. The high levels of cognitive engagement and achievement during the topic would not be possible without these amazing opportunities provided digital technologies.”
Science & Computing: Polar Exploration
(Age 9-11)
Brittany Korstanje
Kinnwood Central Public School
Canada

“We believe VR technology was the perfect learning tool to extend our students’ ideas and promote analytical thinking. ClassVR engaged and inspired every student in our learning community. It added a third dimension to their learning experience that they could connect with and become inspired by.”
Kindergarten: Cave Exploration
(Age 5-6)