Virtuálna a rozšírená
realita na základnej škole
Vzdelávanie:
Vek 11-14 rokov

Rozvíjanie základných životných zručností


VR vo vzdelávaní pre vekovú skupinu 11 až 14 rokov

V tomto vekovom rozpätí by vzdelávacie stratégie mali študentom poskytnúť príležitosti na získanie vedomostí, osvojenie si nových zručností, rozvoj existujúcich a podporu lásky k učeniu. Používanie VR vo vzdelávaní môže študentom umožniť vyrásť a rozvinúť sa na všestranných ľudí, ktorí majú skvelú emocionálnu inteligenciu, vynikajúce schopnosti kreatívneho myslenia a majú bezpečný základ vedomostí. Tu je len niekoľko príkladov toho, ako možno ClassVR použiť v triede:

Emočnej inteligencie

Boj s úzkosťou z testovania je niečo, s čím sa mnohí študenti stretávajú každý deň. Ako učiteľ je dôležité poskytnúť nástroje a stratégie zvládania, ktoré môžu študenti použiť v testovacej situácii alebo použiť v každodennom živote.

Príklad použitia VR:
Pomocou ClassVR môžu byť študenti prepravení preč z triedy do upokojujúcich miest, ako sú piesočné pláže alebo zasnežené hory, aby pomohli vyladiť úzkosť a preorientovať svoju pozornosť. Tieto skúsenosti pomáhajú budovať zručnosti emocionálnej inteligencie študentov, aby im umožnili predstaviť si svoje šťastné miesto v budúcnosti.

Kreatívne technológie

Pochopenie celého procesu navrhovania a technológie, od výskumu a plánovania až po uvedenie produktu na trh, je pre študentov životne dôležitým procesom učenia sa, ktorý im pomáha budovať si zručnosti pri riešení problémov, kreatívne a dizajnérske zručnosti.

Príklad použitia VR:
Používanie softvéru ako TinkerCAD spolu s ClassVR umožňuje študentom vyvíjať 3D modely, kontrolovať ich vo VR a upravovať podľa potreby na vývoj produktu. Od počiatočných myšlienok až po konečný produkt tieto moderné technológie pomáhajú študentom s istotou analyzovať, posudzovať a vytvárať návrhy.

Inkluzívne vyučovanie

Predbežné učenie a predbežné vystavenie sa téme môže pomôcť študentom rozvíjať zvedavosť, záujem a predstaviť kľúčovú slovnú zásobu skôr, ako sa začnú učiť nový materiál.

Príklad použitia VR:
Používanie ClassVR ako nástroja na predbežné učenie poskytuje študentom obsah VR, ktorý im pomôže pochopiť, čo môžu očakávať, a pevný základ pre hlbšie učenie. Pohlcujúci obsah je navrhnutý tak, aby bol pútavý a spúšťal počiatočné myšlienkové procesy týkajúce sa témy, ktoré možno použiť v diskusiách v rámci celej triedy. 

1000 VR podľa osnov a Zdroje AR pre stredné školy

ClassVR je dodávaný s tisíckami zdrojov VR a AR, plánmi lekcií a pripravenými pracovnými listami, ktoré možno ľahko integrovať do vašich existujúcich lekcií na zlepšenie učenia.

  • Zahŕňa množstvo predmetov zahrnutých v učebných osnovách
  • Obsahuje 360-stupňové obrázky, videá, 3D modely a preskúmateľné scény

Chcete sa dozvedieť viac o ClassVR?

Pozrite sa na ClassVR v akcii a rezervujte si BEZPLATNÚ ukážku ClassVR ešte dnes!